Відповідальне Виборче Право
Відповідальне
Виборче Право
РЕФЕРЕНДУМ

Референдум


  ІНІЦІАТИВНА  ГРУПА

ПО ОРГАНІЗАЦІЇ  РЕФЕРЕНДУМУ  ЩОДО  ЗМІНИ  ПОЛІТИЧНОЇ  СИСТЕМИ  В  УКРАЇНІ


ПІДПИСНИЙ ЛИСТ-ВИМОГА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ

Я,громадянин України, з метою реалізації свого права на безпосереднє управління державою Україна, визначеного в тексті статті 5 та статті 69 Конституції України та такого, котре не може бути ніким обмежене чи узурповане, цим листом повідомляю  Президента України, Верховну Раду України та інші органи державної влади про мою вимогу до них здійснити всі необхідні дії для невідкладного  проведення всеукраїнського референдуму за народною ініціативою, у повній та виключній відповідності до норм Конституції України, з наступним формулюванням питання референдуму:

 

«Чи підтримуєте Ви рішення про необхідність утворення в Україні  моделі державної влади на основі механізмів прямої демократії,  відповідно до статті 5 Конституції України, котра проголошує народ єдиним джерелом влади, та затвердження цієї моделі наступним всеукраїнським референдумом, котрий повинен відбутись в строк до шести місяців після оголошення результатів теперішнього волевиявлення Українського народу?»

 

Одночасно повідомляю, що мої права Громадянина як невід’ємної складової Українського народу, на здійснення функції верховної влади в державі Україна,  не можуть бути звужені чи обмежені в жодний спосіб, а спроби такого звуження чи обмеження моїх прав повинні розглядатись в контексті звуження та обмеження прав цілого Українського народу як найважчий державний злочин з усіма відповідними наслідками для тих осіб, котрі його вчинятимуть.

 

 

УВАГА! Підписуючи Вашу згоду увійти до складу ІНІЦІАТИВНОЇ групи, ОБЕРІТЬ Вашу область!


Чітко відповідайте на поставлені питання! Інакше Ваш підпис не буде зараховано.

Підписати лист-вимогу можливо на сайті:


https://www.feedback.ua/users/account



МЕМОРАНДУМ
Всеукраїнської Суспільної Ініціативи


Преамбула

Основним сенсом створення цього Меморандуму є намір учасників Всеукраїнської Суспільної Ініціативи виразно задекларувати наступне:

1. Україну ми бачимо лише як суверенну національну державу, побудовану у повній відповідності до концепції Республіки, де єдиним сувереном є український народ, а всі гілки державної влади безумовно підпорядковані волі суверену.

2. Реалізація концепції Республіки як абсолютної влади народу здійснюється через інституційні зміни шляхом запровадження цілісної моделі здійснення політичної влади на засадах безпосередньої демократії.

3. Ініційований нами Всеукраїнський референдум за народною ініціативою є інструментом, котрий повинен сформувати політичну волю народу до початку процесу утворення та встановлення в нашій державі режиму реальної Республіки.

4. Формування політичної волі до інституційних змін в масштабах цілої держави повинно відбуватись не в контексті політичної боротьби між партіями та фінансово-промисловими кланами, не через беззмістовні та руйнівні протистояння «всіх проти всіх», а через створення якісно нового суспільного середовища – широкої суспільної ініціативи – котре діятиме в напрямку та за принципами, встановленими цим Меморандумом, у повній відповідності до конституційного статусу Українського народу, як верховної влади в Україні.

Принципи взаємодії та співпраці

  • Найближчою метою суспільної ініціативи є реалізація Всеукраїнського референдуму за народною ініціативою з питанням «Чи підтримуєте Ви рішення про необхідність утворення в Україні моделі державної влади на основі механізмів прямої демократії, відповідно до статті 5 Конституції України, котра проголошує народ єдиним джерелом влади, та затвердження цієї моделі наступним всеукраїнським референдумом, котрий повинен відбутись в строк до шести місяців після оголошення результатів теперішнього волевиявлення Українського народу?»
  • Учасниками суспільної ініціативи можуть бути окремі громадяни України, спілки та асоціації громадян, політичні партії та інші суспільні групи, котрі є суб’єктами правовідносин у відповідності до чинних норм права, та можуть виступати від власного імені.
  • Підписання учасниками тексту цього Меморандуму означає їхню згоду на участь у Всеукраїнській Суспільній Ініціативі та принципами взаємодії безпосередньо між її учасниками, котрі мають виключно моральний та етичний характер, а тому не накладають на учасників жодних правових зобов’язань.
  • Кожен підписант цього Меморандуму зберігає за собою власну окремішність та власне право на абсолютну свободу дій в контексті реалізації цієї ініціативи, проголошеної в преамбулі Меморандуму.
  • Між учасниками Меморандуму не можуть виникати стосунки на засадах підлеглості чи підпорядкованості – вся ініціатива реалізується лише як взаємні домовленості рівних з рівними.
  • За своєю суттю Всеукраїнська Суспільна Ініціатива є творчим та продуктивним надполітичним середовищем, своєрідним загальногромадським Майданом, в котрому Громадяни особисто або через утворені ними союзи, спілки чи партії можуть реалізовувати свою основну функцію – володарів Української держави, ініціюючи, організовуючи та долучаючись до спільної, солідарної дії.

Посилання від Громадян до Громадян

Єдина річ, котра відділяє Громадянина Республіки від особи без громадянства – це право Громадянина на владу.

Це право може бути фіктивним, якщо Громадянин добровільно позбавляє себе цього права, самоусуваючись від прийняття рішень у власній державі – тоді відсутність громадянської дії породжує фіктивні права та є причиною узурпації державної влади.

Водночас, це право може стати джерелом незборимої сили – сили мільйонів, сили Нації як спільноти свідомих та активних Громадян, котрі своїм розумом, вміннями та енергією здатні творити власну Республіку, де «…своя правда і сила, і воля!».

Ми, ті, хто виявили ініціативу до дії, свій вибір зробили…


Підписанти меморандуму:

Базилев Олександр Володимирович, м. Херсон, Громадська Спілка "Народна Влада України"

 

Вуйцик Олександр Юрійович. м. Косів Івано-Франківська обл., Громадська Організація "Єдина Громада"

 

Горбачов Микола Семенович, м. Харків, Громадська Організація "За Відповідальне Виборче Право"

 

Квітчатий Олександр Васильович. м. Чутово Полтавська обл., Громадська Організація "Об'єднання патріотів Чутівщини "Хто, як не ми?"

 

Машковський Сергій Григорович, м. Полтава, Громадська Організація "Співвласників Багатоквартирних Будинків "Українська Соціальна Ініціатива"

 

Полівчак Олег Теодорович, м. Івано-Франківськ, Громадська Організація "Науково-просвітницьке товариство "Світовид"

 

Рижак Ірина Сергіївна, м. Умань Черкаська обл., Громадська Організація "За Україну, за її волю"





ПИТАННЯ  ЩОДО  РЕФЕРЕНДУМУ

 

1.Звідки з’явилась ця Всеукраїнська Суспільна Ініціатива?

Всеукраїнська Суспільна Ініціатива – це прояв самоорганізації громадянського суспільства – окремих громадян та їх об’єднань – направлених на розбудову Української Республіки через утворення солідарної об’єднавчої дії – спочатку проведення всеукраїнського референдуму за народною ініціативою, а потім – утворення та реалізацію моделі державної влади на основі механізмів безпосередньої демократії.

 

2. Яка мета проведення всеукраїнського референдуму?

Основною метою всеукраїнського референдуму за народною ініціативою є формування політичної волі народу до змін – якщо політичний істеблішмент не може сформувати таку волю, то народ повинен зробити це самостійно.

 

3. Як буде проведено референдум, якщо відсутній Закон України про всеукраїнський референдум?

Правовою основою для проведення всеукраїнського референдуму за народною ініціативою є Конституція України - Основний Закон нашої держави, що містить юридичні норми прямої дії.

В даному випадку право українського народу на безпосереднє управління своєю державою є безумовним правом, котре не може бути обмежене жодним органом державної влади – ні Президентом, ні Верховною Радою.

Основна вимога, визначена Конституцією України – це 3 мільйони підписів громадян України під вимогою проведення референдуму.

Перешкоджання здійснення волевиявлення українського народу органами влади – це узурпація влади народу, що є найважчим державним злочином, котрий слугуватиме підставою для кримінального переслідування, в тому числі і Гаазьким Трибуналом, а також необхідності відставки Президента та розпуску Верховної Ради, якщо вони будуть причетні до факту такої узурпації.

Оскільки Конституція не встановлює інших вимог до процедури проведення референдумів, то, у випадку саботажу з боку органів державної влади, окрім кримінального переслідування, сам народ матиме право на утворення власної Центральної Виборчої Комісії та запуск процедури референдуму за власним сценарієм.

 

4. Чи можу я стати учасником ініціативної групи?

Кожен громадянин України може реалізувати своє право на владу і в спосіб безпосередньої участі в організації та проведенні всеукраїнського референдуму, долучившись офіційно до ініціативної групи.  Для цього необхідно ознайомитись з правилами ініціативної групи та надіслати на цей сайт свою заявку на участь.

 

5. Народні збори, та народний референдум (ініційований  народом) це одне і те ж, з точки зору народовладдя?

(інакше, є твердження: "кожен з нас є носієм волі (влади) лише тоді, коли здійснює її через віче, а не через референдум") 

Народовладдя (демократія) – фактично проявляється лише через механізми безпосереднього здійснення влади, котрими є збори громадян (віче) та референдуми (плебісцити). Різниця між цими механізмами тільки в тому, що на зборах чи віче можливе попереднє обговорення питання, котре вирішується, а референдум передбачає відповідь у формі «так» чи «ні» на вже заздалегідь сформульоване питання. Проте технологічно здійснити збори (віче) з безпосереднім представництвом мільйонів громадян неможливо – в масштабах України єдиним реальним механізмом безпосереднього волевиявлення є референдум.

 

 

6. Чи спроможна "домогосподарка" керувати державою?, як створити націю та суспільство? 

Ніколи ніякі «домогосподарки» не управляли державою – процес управління передбачає обов’язкову наявність необхідної кваліфікації та вмінь. Проте потрібно й розуміти, що насправді народовладдя не повинно передбачати наявність таких вмінь в пересічних громадян, оскільки призначення народу – не управляти державою, а правити в ній. Процес правління передбачає прийняття народом як власником держави стратегії її розвитку, заснування органів влади, котрі й виконують щоденну функцію управління, та контроль за цими органами.

В такому варіанті стає зрозуміло, що приймати правлінські рішення народ повинен не щоденно, а тільки час від часу. По-суті, народ виступатиме в ролі величезної публічної корпорації, а органи влади – ради директорів в ній, котра повністю залежить від волі всіх акціонерів, котрі здійснюють свою владу періодично через загальні збори.

 

 7. Хто дасть технічне завдання для нової держави, технічне замовлення (відповідь на питання:  "що будуємо?")

Таке замовлення повинно бути сформоване виключно цілим народом як єдиним суб’єктом найвищої влади – це саме його функція. Народ на референдумі формує політичну волю до змін, створюючи цим кроком суспільний запит на утворення відповідної до його бажань конкретної моделі державної влади. Така модель утворюється у фаховому середовищі та пропонується народові на затвердження, котре теж повинно бути здійснено через референдум.

 

8. Хто виступить стратегічним проектувальником майбутньої держави (як буде відбуватись боротьба між ідеями?, хто скаже "останнє слово"?)

На сьогодні в Україні  існують різні групи експертів та фахівців, котрі розробили власні моделі та проекти розвитку держави, проте ці розробки лежать мертвим вантажем, не маючи фактичного замовника – олігархи та чинний політикум змінювати нічого не збираються, а сам народ не може сформувати власну волю. З цієї причини єдиним механізмом, здатним зрушити політичний процес в Україні з мертвої точки – це всеукраїнський референдум за народною ініціативою. Такий референдум повинен сформувати політичну волю до змін та запустити процес цих змін. Питання вибору «стратегічного проектувальника» майбутньої держави буде вирішуватись безпосередньо в новому політичному процесі, коли стануть оприлюднені всі напрацьовані проекти та почнеться їх широке обговорення з метою визначення прийнятного для самого народу варіанту.

 

 

9. Хто візьметься за стратегічне управління реалізацією ПРОЕКТУ МАЙБУТНЬОЇ ДЕРЖАВИ ? 

Проект майбутньої держави Україна як реальної Республіки – його оформлення не тільки як концепції, але саме як цілісної моделі державних та соціальних інститутів, системи та принципів взаємозв’язків між ними,  створення стратегії втілення цього проекту в життя  – занадто масштабне завдання для якогось визначеного кола фахівців та ентузіастів.

За своєю суттю цей проект є нічим іншим як реалізацією революційних перетворень цілого інституту української держави, котрі можуть відбутись не в спосіб насильницького зламу старої системи, що може спричинити колапс держави, а усвідомленого та керованого процесу створення нових інститутів влади та поступового перетікання до них функцій управління державою – в міру їх становлення та розвитку.

Цілком очевидно, що процес такого масштабу не може відбуватись без задіяння в нього практично всіх активних громадянських та політичних формацій, цілого суспільства, оскільки метою змін в державі є зміна саме суспільно-економічних відносин від рівня інституту держави аж до рівня людини.

З цього погляду механізм референдуму є лише технологічним кроком заради формування волі народу, у відповідності до котрої формуватиметься широка політична платформа.

Ми трактуємо референдум не як разову акцію, а як початок історичного процесу змін, котрі мали б відбутись ще вчора.

 

 

 

10. Як я можу допомогти справі збору підписів для запуску референдуму ?

Кожен бажаючий може долучитись до ініціації всеукраїнського референдуму за народною ініціативою в будь-який спосіб: поширення ідеї референдуму в середовищі своїх знайомих та в соцмережах, або особистий збір підписів під листами-вимогами в якості учасника ініціативної групи, зареєструвавшись відповідним чином, чи без реєстрації – через вже зареєстрованих учасників цієї групи. 

 

 






Оберіть Вашу область:



Списки підписів